Our Blog

Indexare

Indexare

Indexare

Indexare

Ori de câte ori creați un nou site web sau blog pentru afacerea dvs., primul lucru pe care probabil că doriți să-l întâmpinați este ca oamenii să-l găsească. Și, desigur, una dintre căile pe care sperăm că le va găsi este căutarea. În mod normal, trebuie să așteptați ca Googlebot să acceseze cu crawlere site-ul dvs. web și să îl adăugați (sau cel mai nou conținut) la indexul Google.

Indexare

Deci, întrebarea este: cum vă asigurați că acest lucru se întâmplă cât mai repede posibil? Iată principiile de bază ale modului în care conținutul site-ului web este accesat cu crawlere și indexat, plus câteva modalități excelente de a accesa Googlebot pe site-ul dvs. sau pe blog pentru a vă indexa mai devreme conținutul.

Ce este Googlebot, crawling și indexare?

Indexare

Indexare

Înainte de a începe câteva sfaturi bune pentru a atrage Googlebot pe site-ul dvs., să începem cu ceea ce este Googlebot, plus diferența dintre indexare și accesare cu crawlere.

Indexare

    • Googlebot este pur și simplu software-ul de căutare bot pe care Google îl trimite pentru a colecta informații despre documente pe web pentru a adăuga la indexul de căutare Google.

Indexare

    • Crawlingul este procesul în care Googlebot se deplasează de pe site la site-ul Web, găsind informații noi și actualizate pentru a raporta la Google. Googlebot găsește ce să acceseze cu crawlere folosind link-uri.

Indexare

    • Indexarea este prelucrarea informațiilor colectate de către Googlebot din activitățile sale de accesare cu crawlere. Odată ce documentele sunt procesate, ele sunt adăugate la indexul de căutare Google dacă sunt determinate să fie de calitate. În timpul indexării, Googlebot procesează cuvintele de pe o pagină și unde sunt localizate aceste cuvinte. Informațiile precum etichetele de titlu și atributele ALT sunt, de asemenea, analizate în timpul indexării.

Indexare

Deci, cum găsește Googlebot un conținut nou pe web, cum ar fi noi site-uri, bloguri, pagini etc.? Începe cu paginile web capturate în timpul proceselor anterioare de accesare cu crawlere și adaugă date despre sitemap furnizate de webmasteri. În timp ce navighează pe paginile web accesate cu crawlere, va detecta linkuri pe acele pagini pentru a adăuga la lista de pagini care urmează să fie accesate cu crawlere. Dacă doriți mai multe detalii, puteți citi despre ele în Ajutor pentru Instrumentele Google pentru webmasteri.

Indexare

Prin urmare, noul conținut de pe web este descoperit prin sitemap-uri și legături. Acum vom examina cum să obțineți sitemap-uri pe site-ul dvs. și linkuri către el, care vor ajuta Googlebot-ul să descopere noi site-uri, bloguri și conținut.

Cum să obțineți noul site sau blog descoperit

Deci, cum puteți obține noul dvs. site descoperit de Googlebot? Iată câteva modalități excelente. Cea mai bună parte este că unele dintre următoarele vă vor ajuta să obțineți trafic de referință la noul dvs. site de asemenea!

Indexare

      •  Creați un sitemap – Sitemap este un document XML pe serverul site-ului dvs. web, care listează în mod substanțial fiecare pagină de pe site-ul dvs. web. Se spune motoarelor de căutare când au fost adăugate noi pagini și cât de des pentru a verifica înapoi pentru modificări pe anumite pagini. De exemplu, este posibil să doriți ca un motor de căutare să vină înapoi și să verificați zilnic pagina dvs. de pornire pentru noi produse, articole de știri și alte materiale noi. Dacă site-ul dvs. Web este construit pe WordPress, puteți instala pluginul Google XML Sitemaps și îl puteți crea automat și actualiza sitemap-ul dvs. pentru dvs., precum și pentru a-l trimite motoarelor de căutare. Puteți utiliza, de asemenea, unelte precum Generatorul de Sitemapuri XML

Indexare

      • Trimiteți Sitemap la Instrumentele Google pentru webmasteri – Primul loc pe care ar trebui să duceți sitemap-ul pentru un nou site Web este Instrumentele Google pentru webmasteri. Dacă nu aveți deja unul, creați un Cont Google gratuit, apoi înscrieți-vă pentru Instrumentele Google pentru webmasteri. Adăugați noul site la Instrumentele Google pentru webmasteri, apoi mergeți la Optimizare> Sitemap-uri și adăugați link-ul către sitemap-ul site-ului Web pentru a notifica Google despre acesta și paginile pe care le-ați publicat deja. Pentru un credit suplimentar, creați un cont cu Bing și trimiteți sitemap-ul lor prin intermediul Instrumentelor pentru webmasteri.

Indexare

      • Instalați Google Analytics – veți dori să faceți acest lucru pentru scopuri de urmărire indiferent, dar cu siguranță ar putea da Google capul în sus că un nou site web este la orizont.

Indexare

    • Trimiteți URL-ul site-ului către motoarele de căutare – Unii oameni sugerează că nu faceți acest lucru pur și simplu pentru că există multe alte modalități de a obține un crawler al unui motor de căutare pe site-ul dvs. Web. Dar durează doar un moment și cu siguranță nu face rău lucrurilor. De aceea, trimiteți URL-ul site-ului dvs. la Google conectându-vă la Contul dvs. Google și mergând la opțiunea Trimitere URL în Instrumentele Google pentru webmasteri. Pentru un credit suplimentar, trimiteți site-ul dvs. la Bing. Puteți utiliza instrumentul anonim pentru trimiterea URL-urilor sub Conectarea Instrumentelor pentru webmasteri – acesta va fi trimis și la Yahoo.
    • Creați sau actualizați profiluri sociale – După cum sa menționat anterior, crawlerele ajung la site-ul dvs. prin link-uri. O modalitate de a obține legături rapide este crearea de profiluri de rețele sociale pentru noul dvs. site web sau adăugarea unui link către noul dvs. site la profiluri pre-existente. Acestea includ profiluri Twitter, pagini Facebook, profiluri sau pagini Google+, profiluri LinkedIn sau pagini ale companiei, profiluri Pinterest și canale YouTube.

Indexare

    • Distribuiți legătura nouă a site-ului web – Odată ce ați adăugat linkul noului site la un profil social nou sau preexistent, partajați-l într-o actualizare de status pe acele rețele. În timp ce aceste linkuri sunt nofollow, acestea vor alerta în continuare motoarele de căutare care urmăresc semnalele sociale. Pentru Pinterest, fixați o imagine de pe site și de pe YouTube, creați un videoclip introducând noul dvs. site web și includeți un link către acesta în descrierea videoclipului.
    • Bookmark It – Utilizați site-uri de marcare sociale de calitate precum StumbleUpon.

Indexare

  • Creați conținut în afara site-ului – pentru a vă ajuta în procesul de construire a link-urilor, obțineți mai multe linkuri către noul site web, creând conținut în afara site-ului, cum ar fi trimiterea articolelor clienților la bloguri în nișă, articole la articolele de calitate și comunicate de presă SEO optimizare și distribuție. Vă rugăm să rețineți că acest lucru este legat de conținutul de calitate de pe site-urile de calitate – nu doriți ca conținutul spamat de pe site-urile cu spam, deoarece acest lucru îi spune Google că site-ul dvs. este spam.

Rezultatele

Dacă site-ul sau blogul dvs. este indexat, veți începe să vedeți mai mult trafic din căutarea Google. În plus, obținerea conținutului nou descoperit se va întâmpla mai repede dacă ați configurat sitemap-uri sau aveți un feed RSS. Cea mai bună modalitate de a vă asigura că noul dvs. conținut este descoperit rapid este pur și simplu prin împărtășirea acestuia pe rețelele media sociale prin actualizări de stare, în special pe Google+.

Indexare

Rețineți, de asemenea, că conținutul blogului este în general accesat cu crawlere și indexat mult mai repede decât paginile obișnuite de pe un site web static, deci vă recomandăm să aveți un blog care acceptă site-ul dvs. Web. De exemplu, dacă aveți o pagină nouă de produse, scrieți o postare de blog despre aceasta și conectați-vă la pagina produsului din postarea pe blog. Acest lucru va ajuta pagina de produs să fie găsită mult mai rapid de către Googlebot!

Indexare

Ce alte tehnici ați folosit pentru a obține un nou site sau un blog indexat rapid? Vă rugăm să împărtășiți comentariile!

Indexare

Indexare

Indexare